Friday, November 19, 2010

Goodbye 5am :[

8:29 pm
19 November 2010


Mood : Big girl don't cry :}


Assalamualaikum. Hey peeps! :D wootwoot, today story pasal sekolah lg. Everyday pasal sekolah ennn. Hakhak :] If korang perasan enn tat updated blog mesti bebel-ing pasal 'last day school' HAHA. so what? so sedih laaaa. tp aku pilih title goodbye 5am memandangkan aku bgunn pukul 5 *la sanad Hakhak. whatever!


So tadi sekolah sebenarnya agak mem-boring enn la juga. nothing to do == tapi aku Hakhak bersama dgn sayang saya laaa enn. dok berdating tat pintuuu then snap photos. suka sanad :D tapi dia treat aku tak mcm semalam laa. semalam layan mcm mmg dah tak enn jumpa lg :[ hari ni tak tahu knp dia mcm empty je. i mean dia mcm nak tak nak je. diam seribu duaribu tigaribu bahasa. kenapa syg? Hukhuk :'[


Tahun depan? :[ mama and baba suruh pindah sekolah. Yaaa, asrama apa lagi. Sedih sanad aw. Memb2 tun habab sume terbaik even ada dua tiga ekok yg mcm *mffffffff tp biarlah selagi aku betol2 tak buad shit dgn dia biarkan je laaaa bebudak ribena tuuuu nak hidup. :D


salam sayang dari Fatna Ricco :
*Siti Rodziah  - be a big girl when i'm leaving next year
*Nur Fatin Ezzati - stop saying aku gedik == Hakhak
*Amirul Asyraf - stop kutok aku. stop tampar pipi aku lah gler ==
*Abu Faiq - soooooo sorry :]
*Mohd Saiful - thanks for being so nice to me.
*Muhamad Firdaus - err kw ? entah laaa. Haha
*Farhanah 'Amirah
*Nurul Asyihawani
*Lina Fatini
*Aina Syazwani
*Aina Aidid
*Nur Ashikin
*others


ooooooh my big brother dekat Tun Habab tuuuuu *abg Harith Zarif :] sister ? err. oooooh akak ehem2 yg ak suka tuhhh. and budak form4 Hakhak. :D

No comments:

Post a Comment