Saturday, November 20, 2010

so Whatever !

6:50 pm
20 November 2010


Mood : Home Alone


Assalmualaikum. Heyyy hoooo dunia! Hakhak :DD Rumah persendirian -___- Mana abg mana adik ni? Grr benci mereka. wtfffffffff Hakhak. :DD


Sekarang ni tgh plan untuk menukar numb maxis tooooooooooooooo celcom. woot2. cehceh aku yg cadang tp azu dah beli duluuu dah. ak rasa bende ni ad gunanya laaaa enn!


KEBAIKAN


* tak text dgn mamat ngonjeng yg lennnnnn
* ada privacy
* senang nak contact mama and baba
* my stupid EX tak kan tahu kewujudan aku lg
* lelaki lain tak kan meleweh dgn aku
* lebih jimat
* lebih murah
* lebih terjamin Hakhak
* mulakan hidup yg baru


KEBURUKAN


* kene beli numb baru
* budak SMKABP hilang aku
* friend contact sekerat jek
* menyusahkan parent's nak tukar numb contact aku Hehe


Berdasarkan penilaian aku ni, sgaje disiketkan keburukannya supaya terserlah kebaikannya. HIHI.



2 comments: