Saturday, November 27, 2010

mcD

go babyyyyy . HAHA . bila internet macam cibai teruskanlah berdoa supaya dia jumpa line yee . arghhhh !! oke tadi makan mcd dgn mummy and lil sister and lil brother . so sebelum pergi tuuuu mmg ke______ * fill the blank tahap gaban la kannn . tak memasal yg memasal tibe - tibe kereta my mum tuhh buad hal . aku dah lah tgh lapar . ada ke patut alarm dia non-stop berhenti . oke shit mennnn ! tapi aku diam je lahhhh enn . time mcg dgn azu HAHA . tak memasal dia yg kene dgr mulut aku merepek merabannnnnn marah krete mum aku . kw tak kesah ennn syg ? oke bla3 . last - last pergi juga walaupun krete alarm berbunyi . untuk pengetahuan sume dia kalau buka pintu krete je berbunyi kalau tak dia senyap je oke ? jangan nak buad crite mum aku bawa krete curi or bla3 Hakhak ==' sampai je tat mcd tuhhh YA ALLAH bahagianya rasa . quater pounder babyyyyyy :DD time tuuu sumpaaaa kenyang !! makan punya makan punya makan . kw rasa ennn brape bill mcd ni setiap bulan ? dia pakai aircond jenis ap haa ? aku hampir - hampir jd iceberg dalam mcd tuuuu . haha . hmmmm . nak cerita apa lg ? daus ? RM35 ? buhsannnn -___-''

No comments:

Post a Comment