Saturday, November 27, 2010

cantik pandai binti zainal

3:24 pm
27 November 2010


Haaaaaaaaah ! Tired meh edit blog :D tp serious suka tengok HIHI tak cantik ? ada aku kesah ke kpale hotak kw nak cakap apa ? Hayyyya ==' oke sooooo buad masa sekarang out of word laa nak bebel-ing apa dalam blog ni . damn buhsann punya school holiday . nak keluar kene tunggu abg aku habis spm . aduhyayyy . mengapakah begini wahai ibu bapaku ? hmmm . so sekarang kpale hotak aku tgh pk pasal mcd . ngidam laa pulak enn -____- lapar lopor leper lipir lupur oke kesimpulannya kebuluhhh . HAHA . oke whatever ! eh eh lupa nak cakap ni . thanks kepada Muhamad Firdaus kerana buad header tuhhh . dia sgaje letak elmo tuuu . tak suruh pun . then tulisan bg halus mula - mula . kene bebel dgn aku , aku cakap tulisan bg gemok ! dia kata tulisan dia semua slim . oke tak suka ==' pape punn dia buad balik and tukar kpd header yg di atas tuuu . woot2 buleh lahhh en ! oke sekarang dalam kpale hotak aku terfikir kenapa tauke tumblr tuhh bg nama tumblr dekat website tumblr dia tuuu . kenapa haaa ? sebab dia punya suka ke ? tak takkk . mesti ada sebab ennn . mak ayah aku letak nama aku FATIN NABILA pun bersebab tau . sebabnya ? haha maksudnya cukup indah . bla3 . em Fatin tuuuu caantik Nabila tuuu pandai so konklusinya cantik yg pandai atau pandai cantik atau cantik pandai binti zainal . Hahahahahaha :DD

No comments:

Post a Comment