Saturday, April 2, 2011

Hola peeps. Dh 2 weeks tk bebel at blog.
Aiman Aviero tu dh lh kerja online je time at sekolah. Tak fair langsung :p

So let's talk about past two weeks.
  • Fuh gua penad tahap gaban sebab training mssd. Kau fikir aku suka sangat ke
  • Tiru dalam exam? Kinda, little bit. Sharing is caring
  • Result gempak? Menipu sangat der
  • Bahagia dgn chib? Eh memang lh. Hahahaha
Haaaaa, siapa nak tahu. Aku at sekolah famous gila. Memang eh memang gila lh. -.-
Actually aku tak paham dengan someone ni. [ AS ]
Budak ni suka like status aku dgn hunny bunny aku time at facebook.
Akan tetapi ye pembaca, budak ni sangat suka ngumpat aku sbb status facebook aku.
Getta life lh girl. Haha !!
Awak oh awak, kita tahu kita ni playgirl Booooooo
Kita tahu kita ni freehair Boooooooo
Awak oh awak, awak ingat kita kesah ke wak? xD

Ok, Bye ♥

No comments:

Post a Comment