Saturday, March 12, 2011

Hot baby C3

fikiran aku sudah mula tidak karuan lagi. omaygee.
lempang kang -.- * tak memasal.
so let's begin dari pagi pagi lagi yooo.

actually aku dh bgun around pukul 7 ke 8 gitu lh.
di samping aku baring-2 tuh aku dengar mp3 aku lagu " Perfect Two "
then tertidur lagi sejam.
lepas tuh terjaga aku tengok takde sape pun text aku -.-
then rertidur lagi sejam.
lepas tuh aku tersedar, konon nak bangun.
tapi last-2 aku tertidur lagi sejam.
so akhirnya aku bangun pukul 10 pagi. * kira awal lh tuh :p

aku buad homeworks lk yang sungguh membebani tu.
internet dh lw slow tahap gaban. mmg tak memasal betol.
bila online pula, ada je orang nak cari damn dgn aku -.- ok bla.

and at last, arpund pukul 8 tadi.
my parents pun sampai at rumah. yahoo!
me got C3 weh. tak buleh bla.
sudah cukup buad aku bersyukur pada masa ketika ini. :D
hot pink baby. muah muah.

around pukul 10 tadi pula, dia text aku. ngeh ngeh ngeh.
kau dlm phone tak sweet pun weh. HHA
ok dh Bye.

No comments:

Post a Comment