Sunday, February 6, 2011

KBB vc Havel Nut Comel :p

Wah wah nak story mory about KBB ni. 
note : Nak dengar tanak dengar kau punya pasal k ;)

Ini notice kalau-2 ada anon nak buad tak baik shit damn bodoh betol dekat aku lg.
KBB tak buleh bla wehh :p

KBB ni actually kawan aku jek ok? Kawan since sekolah rendah. Dulu-2 lh kan masa aku di alam ke-ribena-an time aku darjah 5 adalah sekumpulan budak darjah 6 nih panggil aku tet tet tet " KACANG " Aku pun tk tahu kenapa orang labelkan aku kacang. Dorang kata muka aku macam kacang. Yea yea mata dorg kerooo! Then 2 3 harini kiteorg asyik main ejek-2 tapi sekarang nama aku dh market sikit. KBB panggil aku Hazel Nut. And aku panggil dia Kacang Botol Betol. Haha kelakar? Aku tergelak jek bila ingat moment sekarang rendah dulu. Ye lah masa tuh aku siap kejar lagi budak yg panggil aku kacang then cubed sampai lebam! Haha. Aku ganas.

Aku teragak-agak nak accept relationship request ni.
Nanti ada anon jealous!! HAHA, dia jealous macam shit do! -.-

No comments:

Post a Comment