Friday, January 21, 2011

STH People

One week guys. Tsk tsk. Tetiba gua rasa sedih gler nak tinggalkan lu org semua. Thanks for last year. Lu org memang gempak lh kn. Gua sayang sama lu. Lagi lagi si Nur Fatin Ezzati, Siti Rodziah, Farhanah 'Amirah, Amirul Aysraf, Muhamad Firdaus, Abu Faiq, Muhammad Alep.

Bebudak kelas 4 Al-Jauzi yg sememangnya kuat mengajing gua, lu org suka cari pasal tk memasal tp gua chill jek kn. -.- Lu org kata gua dh booking laki mcm siot jek kn? Madafaka sama lu. HAHA

Haa, kau! Kau Mohd Azuwan Bin Mohd Nor. Fuh fuh. Fullname aku bg kau. Aku tahu aku banyak sgt salah dgn kau selama perkenalan kita. Tp lu gentle lh chill jek kn. Kw pun layan jek otak aku. Kau dok teman aku siang malam, aku hargai lh do. Ty. Kw kene tumbok sepak terajang dgn aku pun kw still buleh gelak terbahak bahak. Kw mmg sayang gler lh dgn aku dulu. Kn? Last night, kita gaduh kn. Ap seh -.- Dh break up nak gaduh lg. Haha. Biasa lh kita kn mmg mcm ni. Hee. Kau jaga diri bila aku bla dari sek tuh nanti. Aku jealous dgn kau sebab tuh aku block kau. Kw paham kn? And aku ulang lg, aku paham maksud kau yg kita tk akan bersama lg. Lepas ni tk yah lh contact lg. Kw pun nk mcm tuh kn? So fair and lovely lh kn. Bye B.

No comments:

Post a Comment