Thursday, January 20, 2011

Lu Bikin Wa Panas Jek

Alin, sejak bila fatna couple dgn Alan. HHA -.-
He's my monitor and i'm his assistant.
That's why we're close.
Lg pun, dulu kitaorg sama primary school.

Ada budak tuh kan kan. Dia buleh nak marah marah aku dekat blog dia. Kw pehal tk puas hati sgt aku block kw ni? Kw pun dh tk suka aku kn -.- So what gler? Kw diam dh lh. Cukup baik aku masih ada human senser nak jealous lg lh. If dh tkde tuh maksudnya aku tkde perasaan pun dekat kw ngek ngok. Ni masih ada maksudya at least aku ingat lh juga dekat kw. Fine, aku pun dh nk pinda. Sengal -.- Jgn cari masalah dgn aku. Aku pun dh tk nak bersama dgn kw lg. And aku paham maksud kw yg kw pun dh tk nk bersama dgn aku lh. Shuh shuh. Don't follow my blog! And i'll not follow you too. Bye.

No comments:

Post a Comment