Saturday, January 29, 2011

Kau Fikir Aku Petik Daun Ea?

Asal takde credit cakap,
" Syg, topapkan i gitu gini gitu gini,
esok i bayar balik, Promise! "
Nanti aku topapkan kau ada kau text aku.
Message pun malam jek kn?
Alasan kau " Ala malam baru boleh gedik gedik " 
Tui tui, Benci do kau mcm tuh.
Kau tk fikir kan aku ni nak text kau sampai korek korek sgale duit syiling aku?!
Tak percaya tanya mama.
Nii haa nak ngungkit sikit, dulu aku mmg selalu sgt topapkan kau kan?
Topap RM5 salah masuk topap lg RM5 tp kau kata tk dapat,
last last aku topap RM3 suruh memb aku.
Eh dalam sehari duit aku habis macam tuh jek lh der.
Tapi kau? Tui. Aku yg macam jantan bayar nafkah topap kau -.-
Kawan kau buleh kata yg kau nih tak kedekot segala, HHA Pfffftttttttttt!!

4 comments:

  1. Fuhhh. Ketahanan mental dan emosi betol -.-''

    ReplyDelete
  2. saya pun pernah melalui nyeeee . just ignore that kind of jerk =..=

    ReplyDelete