Saturday, January 15, 2011

Hurt So Badly

I'll stop be your crush starting from now. Huh! Bodoh lh kw. Bapak dia. Kw ni kalau nk couple buad lh cara nk couple. Ni nk couple tp layan aku mcm sal jek kn. Fuh fuh! Kw tahu tk aku ni kecik hati tahap gaban dgn kw? Then kalau aku sakit ke ada kw kesah? Kalau aku mati, Peh lg lh kan =..=' kambing lh kw ni. Kw kalau suka dekat kawan aku tuh Hell sana. Suka jek dekat dia. tayah nk cover cover dgn dia kata kw tkde awek. Kw nk kata kw rimas dgn aku? Eh do, kw kenal aku sebulan pun tk lepas lh der. Mmg pun kalau kw permainkan aku kw pk aku kesah sgt ke? Fuck. Ayat jek power kw ni tp ap pun tkde. Dh lh kw. Aku benci kw. Thank you.

I love you but i hurt so badly
Bella

note : cerita ini tiada kaitan dgn yg masih hidup atau telah meninggal dunia.
Testing power kejap HAHA XD

No comments:

Post a Comment