Wednesday, December 1, 2010

oovoo 1

pehal boringggg sgt harini ? peh . tak paham . aku off phone dari semalam sampai pukul 4.00 petang then takde ape punn . so sebabkan terlalu boringgg aku pun buad lah kerja amal dgn mengemas rumah and bilik aku . alahaii . rajinkan fatin nabila ni Agaga :D then sekarang pakwe aku dah hilang -____-' so akhirnya sekarang aku makin FED UP dgn dia . better break up ! huhhhh wtf . badan aku ttibe sakit pula sekarang . haihhh :| apa bende ttibe masalah byk sgt ni . oke tadi sbb kan boring webcam dgn daus kejap . penad aku nak type nama panjang dia HAHA . kiteorg sekarang sedang menggunakan oovoo . oovoo ni sejenis laman video chat la . dia mcm skype juga tp lg bagus service dia CUMA ruangan chat and video call bukan di tempat yg sama . maksudnya video call dia tab lain while chat dia tab lain . okayyy paham ? have a look satu jek gambar yg aku sempat capt :D


* what's wrong with my face :| *

Haha see , this is OOVOO ! nampak vogue kan dia punya web HIHI tp untuk sign up ini web kene download dulu . install dulu then baru wujud . mcm ym lah kan ? nak senang guna skype jek . tak byk krenah nak itu ini suruh download and bla - bla - bla . so have a try dgn memb - memb you all tuu okayyy ?

No comments:

Post a Comment