Tuesday, December 14, 2010

City Square

Muhammad Firdaus , aku tak paham apa yg kau maksudkan so bla3 aku malas nak paham . Haha :D

Haha lama glak tak update blog . rindu tak rindu tak ? Haha ;] err , so harini nak lepaskan rindu pada blog *ecehcehhh , takde maknanya . err so semalam punya semalam punya semalam punya semalam lh kann *sabtu , aku gerak City Square dgn si dia :] penad berjalan . tgk wayang cter ngankung yg sungguh meleweh kut . Haha :D makan mcd Hihi . da tuhh masa dlm bus tanpa ku sedari punggung ku basah == rupa - rupanya air chocolate tumpah semasa di dalam bus !! ap sehh . hilang control aku . nasib da nak balik time tuhh . then aku actually gerak cs dgn abg aku tp abg aku tuhh date lh dgn awek dia . TIBA - TIBA berdekah sehh terduduk sebelah sit dgn abg aku . takde privacy langsung nak dating == Haha tp last - last kami buad hal masing - masing :D

No comments:

Post a Comment