Tuesday, November 30, 2010

ques 2

1. kekasih saya adalah : Mohd Azuwan Bin Mohd Nor
2. Saya sedang mendengar : * tetibe pekak LOL *
3. Mungkin saya patut: mandi sekarangg
4. Saya suka : berangan HAHA
5.Sahabat baik saya : siroro and tentot dan ramai lg :*
6.Saya tak paham : knp astro suka ulang - ulang HAHA
7.Saya kehilangan : handkey azu :'[
8.Ramai yang berkata : saya ni joyah !!
9.Makna nama saya : cantik pandai bt zainal
10.Cinta itu adalah : LOVE . love itu adalah cinta . so putar belitkan jek okayyy ?
11.Di suatu tempat, seseorang sedang : sibuk dengan gunia gaming dia tuu
12.Saya akan cuba : BERUBAH
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : selama - lama - lama - lama - lamanya !!
14.Telefon bimbit saya : nokia 6500s - 1
15.Bila saya terjaga dari tidur : tengok hp then meliat then tutup mata balik . HAHA
16.Saya paling meluat apabila : pakwe saya merajuk -___-' huhhh !
17.Pesta/Parti adalah : sesuatu yg mendekati maksiat YA ALLAH
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : panda . itu pun dlm gambar je la kut .
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: 15 tahun 14 tahun 9 tahun !
20.Hari ini : hari selasa *ada crite kau dan aku
21.Malam ini saya akan : tidur dgn adik -adik saya.
22.Esok pula saya akan : buad benda yg sama macam harini.
23.Saya betul-betul ingin : kahwin dgn org kaya and bg kesenangan kpd anak2 dan ibubapa sy. Insyaallah :]
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : buroknya muka aku o_0
25.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : SAYA errr entah . tak tahu nak cakap apa . HAHA

No comments:

Post a Comment