Sunday, November 28, 2010

muka - muka pakwe :D

11:09 pm
28 November 2010


Oke duniaaaa selamat malam ! HAHA . so dalam kpale hotak aku ni tgk terfikir nak kenekan kawan baik aku Mohd Shahidan memandangkan esok birthday dia tapi arrr lantak lah duluuuu . tetiba jek terfikir nak buad post pasal boifee saya . SEKARANG , dia mungkin tgh panas plus nak lempang plus nak sepak je muka aku sebab busy jek hari ni . tapi sebelum dia sempat melakukannya aku dah tendang bontot dia sampai dia bergerak dua langkah kehadapan dan melihat muka aku dan diam dan buad muka macam tempoyok tamat tempoh dan aku terus tanya ' sakit ke ? ' HAHA . oke aku tak cakap dgn dia yg aku nak update blog so moga - moga dia baca . foa ! maksudnya ? first of all , aku nak upload gambar dia yg aku terjumpa bersepah - sepah tat album memb - memb aku . nanti aku buad caption time first time aku tepandang . HAHA


* ni muka comel dia kalau kw perasan . aku suka tgk .  sebab nampak suci HAHA *
* kw perasan tak yg ni muka dia peh handsome ! oke yg baju hitam tuuu tau bukan yg
baju kuning gold or bla3 tuuuuu . tetiba buta warna HAHA . 
aku terfikir mungkin boifee aku ni nampak handsome bila dia amik gambar guna
camera nikon or canon ! huhhhhh :| gedik kan ? HAHA *


* ni pula masa sukan . walaupun muka dia terserlah kepenatan tapi entah . gambar ni
natural kan ? no edit tapi tetap marker , z-z-z HAHA *


* muka ni plak == HAHA burok kan muka dia . tapi aku tak heran ye sebab 
terserlah keunikan muka dia di sini *


* yang ni pula . woot2 comel kan kan ? HAHA muka gedik byk byk byk dia .
untuk pengetahuan sumer amik gambar gaya ni dah mcm
satu treadmark tau . tp korang tak payah lah tiru sebab mcm 'tirukucing or kucing tiru or bla3'
lahh pulak ennn *

No comments:

Post a Comment