Wednesday, July 21, 2010

42

Too muck homeworks :)

Pngah Bieber terima kasih pijak kasut aku yang suci dalam debu tadi :D Haha. Tentot thanks for the day. Siroro chill lahh wehh. Rindu nak gelak dengan lesbo saya. Haha. People (!) Stop judge-ing me and my bestiee. Haters you are just jealous with us. Boooooo -.- New word untuk mereka and they cant stop laugh-ing HAHA XD - Bab1 its mean tutttt. Haha. Its a fake word. Tentot and Pngah you should now that korang memang hot 'kalau' bersama. Wawawa. Tapi asal ak cakap macam tuhh jee Tentot tak habis2 nak belasah ak. Heii budak tembam! Cubit pipi macam Ustazah Rohana nak? Haha. About my BOYFRIEND KONON KONON. Waaaaaaa :O You make my heart flying in the air :) I like you you you you only. I gave him a tiny box of sweets. Isnt it like sugar candy? Haha <3 Tentot kata ''kau nii macam fanatic tau dekat dia'' -.- Bebb, memang lahh! Aku just suka tapi tak sayang pon. Btw, Pngah kata dia pakai motor R.X.Z. HAHA XD Pngah kata aku gedik. Haha Fuck Pngah <3 Haha. Fast-ing and tired now. Byebyeee bloggers :))

No comments:

Post a Comment