Friday, July 16, 2010

33

Its been a week tak update page :D

Monday - Keliru ada bengkel math ke tak (!) Adesss. Text dgn cikgu Zul tapii...
Aku : Salam. Cikgu Zul nii saya Fatin Nabila kelas 3KAA1.
Saya nak tanya esok ada bengkel tak? Dari pukul berapa sampai pukul berapa?
Cikgu : Ada dari pagi sampai malam.
Cikgu cikgu = =" Haha :))
Sudah lahh begitu (!) Sekali dapat tahu ada gerak gempur ARAB = ="
Duhhh. Tak baca pape nii. Otak kosong maa (!)

Tuesday - Exam PAI MATH SCN
Copp copp (!) Betul kee jadual exam ak nehh. Haha
Lupa tahap 10 :D
Pai keluar tentang solat jenazah (!)
Tak baca = ="
Math - Susahh wehhh = ="
Science - Entahh lahh. Senang maybe tapi tak baca. Haha :D

Wednesday - Exam BM GEO BI SEJ = ="
Waaaa (!) Subject mmg tak boleh blaa.
Its okehh. Exam kali nii tak masok rekod. Hee :))
But kene study juga (!)
Bm keliru siot = ="
Geo keluar dua bab tapi sk tak teror lahh geo :D Hee
Bi keliru juga = ="
Sej - Nehh susah nehh. Haishh = ="

Thursday - Exam KH
About the Q, no comment :D Haha
Susah 50 - 50 Senang

TODAY :D Em, keikhlasan ustazah rohana marah terpancar (!)
Takot gila gila. Tangan aku menggigil sehh (!)
Arab ramai yg gagal maybe. But aku rasa sebab exam mengejot kottttt.


You You You Budak KRK2 <3
Muka you macam ex i lahhh :DD
Perangai you pon sama juga tauu :DD
Nak kenalan, boleh?
Haha :D :D :D
Tapi Tentot suruh tahan dulu (!) Haha
I try lahh kawan :)
*thumbs up
Btw, Ekin i love you lahh :))

No comments:

Post a Comment